niedziela, 20 lutego 2011

Witajcie / Welcome

Mój pierwszy post, więc mam lekka tremę :)

O czym będzie ten blog...? O mojej wielkiej pasji, jaką jest haft - przede wszystkim krzyżykowy, ostatnio również blackwork i needlepoint. O inspiracjach jakimi jest dla mnie śledzenie blogów innych pasjonatek, o projektach i projekcikach jakie zamierzam zrealizować w przyszłości i w końcu o owocach mojej pracy - tych bardziej i tych mniej udanych. Spróbuję prowadzić go w dwóch językach - zarówno po polsku jak i po angielsku, co przy okazji da mi pretekst do ćwiczenia języka :)

Dziękuję Wam za wizytę w moim zakątku, mam nadzieję, że miło spędzicie tutaj czas i zapraszam do komentowania.



My first note, so i'm a little bit nervous :)

What is this blog gonna be about...? Mostly about my great passion which is crosstitching as well as blackwork and needlepoint. About inspirations I find following other blogs, about my big and small projects and finally about results of my work - this better ones and this not really good. I'll try to run this place i two languages - polish and english which by the way gonna give me a great excuse to practise english :)

Thank you for vistiting my place and hopefully you will enjoy the time you spend here. You more then welcome to leave a comment.

1 komentarz:

  1. Natrafiłam na Twój blog spacerując po "haftowanych" blogodomkach i wsiąkłam! Musiałam obejrzeć wszystko i tak oto doszłam do samego początku. Niesamowite prace, piękne zdjęcia, morze inspiracji! Będę częstym gościem;)

    OdpowiedzUsuń