niedziela, 20 lutego 2011

A promise of mystery 1

Od kilku miesięcy śledzę tutaj zmagania z A promise of mystery i w końcu kilka dni temu odważyłam się podjąć wyzwanie :) Z braku monokanwy 18 zadowoliłam się 22 bodajże, nici skompletowałam z ubogich zasobów pobliskiej pasmanterii i zasobów własnych (byłam zbyt niecierpliwa, by czekać na zamówienie internetowe) i ruszyłam do boju z moim pierwszym needlepointem. Zdecydowałam się na kolorystykę brudnorózowo - zielono - kremową. Projekt jest darmowy i pochodzi ze strony amerykańskiego needlepointa

From few months I follow A promise of mystery project here and finally I decide to try myself :) Because I don't have 18 monocanvas I decide use 22 and I completed threads in my local art shop and from my own reserves (not to wide selection, have to say, but I was to anxious to start stitching to wait for delivery from internet shop!). I decide to use dusty pinks, greens and creams colours. APOM is a free project from Amercan Needlepoint Guilt.







Pierwsze wrażenia są świetne - taka przyjemna odprężająca monotonia wyszywania :)
W trzy wieczory przeskoczyłam od stycznia do kwietnia - poniżej rezultaty mojej dotychczasowej pracy.

I really enjoy this project - so pleasant monotony of stitching :) In three evenings I did january - april work. Below you can see results.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz