piątek, 29 czerwca 2012

Mirror, Mirror....:)

Wczoraj otrzymałam paczkę od Justyny w ramach "Podaj Dalej". Zostałam obdarowana ślicznym lusterkiem - rama jest powleczona lnem i ozdobiona drobniusieńkim haftem w jednym z moich ulubionych kolorów. Justynko, bardzo, ale to bardzo ci dziękuję, to wspaniały prezent i naprawdę bardzo się ucieszyłam :) Mam nadzieję, ża ja teraz sprostam wyzwaniu i będę w stanie przygotować dla ciebie coś równie uroczego.
Justyna dołączyła do paczki również nożyczki, które bardzo, ale to bardzo przydają mi się do mojego obecnego projektu. Nie pokażę jeszcze całości, bo nie jest ukończony, a poza tym to część prezentu - niespodzianki dla jednej z was, moje drogie komentatorki :), więc póki co uchylę jedynie rąbka tajemnicy... A całość pokażę mam nadzieję niebawem.

Yesterday I got package from Justyna. She gave me a beautiful mirror - a frame is covered with linnen fabric with lovely design she stitched with one of my favourite colours. Thank you so much, it is a lovely gift! Justyna also gave me a little scissors - and have to say they are quite useful with my current project (as the project is a part of surprise package for one of you, my dear readers :), I'm only going to show a little piece of it at this moment - finished design comming soon :) ).





I na koniec czerwcowy TUSAL a towarzystwie jednego z moich aniołów - Salvadora :)

And at the end my june TUSAL. With lovely company of one of my angels - Salvador :)

5 komentarzy:

  1. prześliczny prezent przygotowała dla Ciebie Justyna, prawdziwy majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się cieszę, że doszło w całości:)) no i , że nożyczki się przydały :)) dziękuję za wszystkie miłe słowa jest mi bardzo miło i cieszę się, że Ci się podoba, Twoje uznanie wiele dla mnie znaczy, bo jak pokazujesz na załączonym obrazku tworzysz niesamowite hafty, jestem ciekawa co tam do Joli poleci :))) a zapowiada się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lustereczko powiedz przecie,
    czyj haft najpiękniejszy w świecie?
    Dostałaś wspaniały upominek!
    Tajemniczego projektu jestem bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam tropikalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lusterko wyjątkowej urody. Do tego w Twoich kolorach...Piękne!!

    Ten hardanger..........mmmmmm

    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję prezentu - jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń