poniedziałek, 28 lutego 2011

A promise of mystery 2

Kolejna odsłona mojego APOM-a. Muszę powiedzieć, że jestem ogromnie zadowolona z efektów a wyszywanie kolejnych miesięcy daje mi ogromną przyjemność. Poniżej efekty mojej weekendowej pracy - kilka zdjęć z etapów maj - wrzesień.


Another stage of my APOM project. I'm really happy with this work and stitching every next month give me a lot of pleasure. Below results of my last weekend work - few photos from may till september.




Jak do tej pory mój ulubiony fragment - złota nitka przeciągnięta pod blado brudnorózową muliną Anchora.

My favourite part so far - couched metallic under pale dusty pink Anchor cotton.



I rzut oka na całość.

And overall look.

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten haft, postanowiłam sięgać po niego częściej.Piękna ta Twoja praca i świetnie dobrane kolory!
    haftowanie.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki - powiem nieskromnie, że mi się też podoba :) Zapraszam do dołączenia się do projektu na stronie polskiego needlepointa http://polskineedlepoint.blogspot.com// :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SLICZNE,KOLORY,PIEKNA PRACA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam te ściegi ,sa takie piekne!

    OdpowiedzUsuń