środa, 28 grudnia 2011

Titania, Oueen of the Fairies 1

"...Hand in hand, with fairy grace, will we sing and bless this place..."

Pozwólcie, że przedstawię wam Tytanię, królową wróżek i elfów. Do tej pory pokazała mi jedynie kawałek swojej pięknej sukni, jednak mogę już powiedzieć, że bardzo szybko się zaprzyjaźnimy...:)

Let me introduce you to Titania, Oueen of the Fairies - my new project. So far she showed me only a little bit of her beautiful dress but I know already we gonna be a good friends... :)



Wyszywam rekomendowanymi kolorami DMC i Kreinika, zdecydowałam się jednak na zmianę materiału - rekomendowany Belfast w kolorze Chestnut wydał mi się bowiem nieco za ciemny - stąd użyłam Antique White. Dla porównania - wersja oryginalna:

I use recomended DMC and Kreinik floss and Mill Hill beads. However decided to stitch on Antique White Belfast linen instead of Chestnut - which in my opinion was a little bit to dark. Below you can see the original colour version.


10 komentarzy:

  1. Jest piękna,tez mam już kupione materiały na Titanię,ale hafty świąteczne były ważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się zapowiada. Ale wcale mnie to nie dziwi, bo połączenie pięknego wzoru z Twoim haftem....
    Powstanie prawdziwy majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstaje kolejny piękny haft! Faktycznie jaśniejszy len bardziej tu pasuje. Ślę poświąteczne pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wróżka - mam słabość do tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie na przepiekny hafcik...lenb podkresli jeszcze jego urok...

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie śliczna wróżka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już widać cudowne mieszanki kolorów ... a co mówić jak zaawansujesz pracę ... dopinguję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear Agata! Happy New Year to you!

    May this New Year
    Be filled with happiness
    In all you do
    And may the joy continue
    The whole year through!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba dobrej zamiany dokonałaś. Na wybranej przez Ciebie tkaninie haft jest wyrazistszy. Będzie kolejne cudo!
    Niech w nowym roku zrealizują się wszelkie plany, powiodą najśmielsze przedsięwzięcia. Niech Nam Bóg dopomoże, a los pozwoli przeżyć go mądrze i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agato, DZIĘKUJĘ stokrotnie ! :-)
    (To a propos Twojego komentarza u mnie dotyczącego ANG)
    Ach, te Amerykanki, jak one potrafią ukryć info!
    Faktycznie, nie znalazłan we właściwym miejscu.
    He he, coś mi mówi że kolory dobierzesz świetne i efekt będzie fantastyczny!
    Tak tak Agato, Twoje wyczucie tonacji i barw zwie się talentem. Jesteś Wybranką. Nie kazdy się z tym rodzi.

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę Ci i
    Pozdrawiam, Gemma

    OdpowiedzUsuń