poniedziałek, 21 marca 2011

Whimsy

Tak od niechcenia skusiłam się wczoraj na taka zachciankę :) Projekt jest darmowy i pochodzi ze strony amerykańskiego needlepointa . Jak widać nieco go zmodyfikowałam i oto co powstało. Całość jest maleńka, bo użyłam monokanwy 22. Spód zrobiłam z filcu, całość wypełniłam watą i lawendą. Mam nadzieję, że przyszła posiadaczka się ucieszy :)

My yesterday's Whimsy :) It's a free project from American Needlepoint Guild website . As you can see I made some changes and result you can see below. Pattern is really small as I used 22 counted monocanvas. The bottom side is made of felt and inside I put some cotton wool and lavender. It's gonna be a small gift for one of my co-workers, hopefuly she'll like it :)




1 komentarz:

  1. Ale cudeńko. I jak precyzyjnie wykonane (zresztą jak wszystkie Twoje prace:))

    OdpowiedzUsuń